سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زلال دل
 
قالب وبلاگ

                                       

                                     بسم الله الرحمن الرحیم

کارشناسان مسائل سیاسی در بررسی عملکرد قوا در کشور معتقدند  ظاهرا مجلس شورای اسلامی  به علت خستگیهای مفرط  از پیکار نفس گیر پیروزمندانه  در از پای درآوردن دولت دهم  با لطایف الحیل ، اکنون  دچار رخوت ،سکون ورکود ی بی بدیل شده است!

یعنی بسیاری از مجلسیان که با آرائ  مردم معتقد به اصول وارد مجلس نهم گردیدند اجتهاد گرایانه وبدون توجه به هشدارهای مکرر رهبری معزز ، تنها رسالت خود را مقابله با برنامه های دولت دهم و نا کارآمد کردن آن و برهم خوردن نظام اقتصادی  و خارج کردن تدبیر امور از دست دولت  دیدند تا ریشه انحراف را با کمک به روی کار آمدن دولت اعتدال  بخشکانند !!
واکنون از یک سال گذشته درپی  آسودگی خاطر از برطرف کردن خطر انحراف بزرگ !! با برداشتن  نقاب اصولگرایی  عقول  خود را در آرامشی ناشی از  تساهل ونسامح رها کرده اند  تنها نظاره گر روی کارآمدن اصحاب فتنه و به چالش کشیده شدن دغدغه های فرهنگی مردم وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی هستند واین جماعت  بنا برمصالح آینده مجلس دهم به جز چند نفر اندک  ، دم ونگاه از همه رفتارهای اعتدال گرایان  فروبسته اند!
در نگاهی به دوره گذشته دولت  میبینیم مجلسی که غیرتمندانه!!  با کنار نهادن همه امورات تقنینی کشور فقط برای حضور یک نفر در سازمان تامین اجتماعی بیش از  یک سال دولت دهم را  به چالش کشانده بود  وجود مرتضوی در این سازمان  به مشکل نخست مملکت تبدیل کرده  و وازتخانه هایی را بی وزیرنمودند اکنون بدون انکه آب از آب تکانی بخورد محکومان  دستگاه قضا یکی یکی برمسندها دست میابند !! و سر مجلسیها به سلامت که هیچکس آن پیراهن دریدنها ی آنان برای حضور مرتضوی را به تحریک فتنه ندانست !!!
البته بسیاری از آگاهان عرصه سیاسی  آقایان حامل آراء مردم را درحال دگردیسی و تغییر نقاب از اصول به اعتدال می دانند و لذا  فترت (نبود) مجلس در تصمیم گیریهای کلان نظام را ناشی از همین تغییر ماهیت های آرام وزیر پوستی  آنان می نامند وحتی ژست استیضاح وزیر علوم که حکایت نوش دارو پس از مرگ سهراب است هم توفیری در سرنوشت این مجلس نخواهد داشت یعنی  این استحاله  از نگاه مردم پنهان نیست و مجلس آینده براساس این بی هویتی ، با آراء مردم دچار تغییرات ماهوی خواهد شد!!........


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 93/5/27 ] [ 1:27 عصر ] [ سید مهدی تائبی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سالهاست مینویسم اما از زبان دیگران برای شما......، بازهم مینویسم ....از زلال دل
موضوعات وب
لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 102579